Hey alle sammen! her vil jeg sætte en lille "kiosk" op hvor man kan købe sager og ting. Kom gerne med forslag.
Billige ting (0-99):
Titel - Menig 10
Titel - Løjtnant 30 (kræver menig)
Skab din egen choice 50 point, skal godkendes af mig, før den launches, jeg forbeholder mig retten til at gøre med choicen, hvad jeg vil. Hvis choicen bliver god, giver jeg dig nogle point for den.
Titel - Stræber-Joe (kræver udfordringen Internet-stræber klaret) 50
Titel - Kaptajn 50 (kræver Løjtnant)
Titel - sergeant 75 (kræver Kaptajn)
Mellemdyre ting (100-249):
Titel - Herremand 100 (kræver sergeant)
Titel - Feltherre 125 (kræverHerremand)
Titel - Topkommandør 150 (kræver feltherre)
Racer: 1 valgfri race 150
Fe - 2 hp, mana er fordoblet, kan vælge at miste mana istedet for liv, må ikke bruge våben der skader. (farve, Blå)
Ofrer - 7 hp, kan omdanne hp til mana, tager dobbelt skade fra våben. (farve, Brun)
Kamptrold - 7 hp, kan kun bruge 2-håndsvåben. (farve, sort)
Kattemand, 4 hp, + 1 til bonk og snigangreb.
Racer: 1 valgfri race 200
Elver - 4 hp, valg mellem +2 mana eller +1 bueskade, hvis du bliver ramt af en magi eller andet der fryser dig, eller lammer, varer den 5 sekunder ekstra. (farve, grøn)
Goblin - 4 hp, +1 niveau til bonk, du får 1 guld om dagen. (farve, gul)
Lizardman, 4 hp, +1 alkymipoint +1 skade med knive/daggerter (også kasteknive), har det karaktertræk, at den skal være nær floden så tit den kan, ellers udtørrer den, (en halv time væk fra grøften betyder at du dør) (farve, lilla)
Sydlandsbersærk - 5 hp, Kan bruge bersærk - 1 minuts dobbeltskade, og i det minut kan du komme ned på -2 liv, uden at dø, før tiden løber ud, kan ikke bruge skjold, tager en ekstra skade fra offensive magier. (farve, rød) (væremåde: vild og temperamentsfuld)
Nordlænder - 5 hp, 1 ekstra "skabepoint" kan bruges i alkymi/smedekunst/kok, 1 gang om dagen, kan ikke bruge 1håndsvåben, hvis ikke de også har et skjold i brug. (farve, grå)
Titel - Religiøst overhoved 200 (kræver topkommandør)
Titel - Krigsminister 200 (kræver topkommandør)
Dyre ting (250-500):
Titel - Gudernes udsending 250 (kræver Religiøst overhoved)
Titel - Verdensherre 250 (kræver Krigsminister)
Hvad betyder Paganè? - 250
Overtag en guds plads - 500