Evne-info

Magisk cirkel

Magisk cirkel er hvad enhver magiker skal have, du skal vælge en under-klasse når du tager denne evne. Præst / troldmand / druide / kamptroldmand / elementalist disse under-klasser har forskellige magier, og dem der er fælles, kræver ofte forskellige rang af denne evne. Når denne vælges, får du tre magier efter eget valg.

Specifik magi / maginavn

Denne evne skal vælges på niveau 1 hvis du vil lære en magi yderligere fra magisk cirkel 1, på niveau 2 hvis du skal have en fra cirkel 2 og det samme med 3.

Skjoldbryde

Brug denne evne ved at sige ”Skjoldbryde”, når du rammer en anden persons skjold, denne skal tage skjoldet om på ryggen, eller af, og det må ikke tages på før efter (10/20/30) sekunder. Du mister 1 liv af denne evne.

Hårhudet

+ (1/2/3) hp

Periferalt syn

Immun overfor Snigangreb og bonk rank (1/2/3)

Stålvilje

Immun overfor (1/2/3) magier om dagen, du vælger selv hvilke.

Snigangreb

Stå bagved en person i ti sekunder, sig ”snigangreb”, slå ham i ryggen. Det skader (2/4/6, og du må ikke angribe de næste 5 sekunder, du må gerne parere og sådan noget, hvis der bliver slået efter dig, må du gerne angribe igen.

Bonk

Stå bagved en person i ti sekunder, slå ham i ryggen og sig ”bonk”. Han bliver slået ud i (30/45/60) sekunder. Du kan ”bære” ham imens. Han må ikke angribes imens.

Sidste ord

Når du dør, kan du ikke angribe længere, men i stedet for at falde om og dø, må du snakke i et halvt minut efter du ellers ville have været død, du må også gå i (0/5/10) sekunder.

Livsbånd

Du skal have sidste ord for at få denne evne. Når du dør, skader du din dræber (1/2/3)

Brugemagicirkel

Giver dig adgang til nogle magier der ellers er låst, se magier siden.

Overlevelse

Når du er såret efter en kamp, kan du gå hen til livstræet, og druiderne vil give dig en lille opgave, såsom at bede i 5 minutter, hvorefter du får (1/2/3) hp igen

Låse op

Med denne evne kan du låse låse op. Lås rang (1/2/3) kan du låse op.

Magisk kraft

+ (2/4/6) mana.

Tingviden

Du må identificere (1/2/3) ting, Lvl1: du får historien om en ting at vide Lvl2: Du får også tingens effekt at vide Lvl3: du får også viden om andet der vedrører denne ting, som for eksempel spor til en mission.

klik på files for at finde dette som et word-dokument, du skal bare klikke på linket under file name

Unless otherwise stated, the content of this page is licensed under Creative Commons Attribution-ShareAlike 3.0 License